Leuk dat je naar Justitia 2021 komt! Vul snel de inschrijfpagina in en volg alle instructies om je tickets definitief te bemachtigen.

Er zijn drie verschillende tickets:
  • Seminar (inclusief borrel en diner)
  • Passe-partout (seminar (inclusief borrel en diner) + feest)
  • Feest

Kosten deelname
Passe-partout (€100,00 excl. BTW) + consumptiekaart (€10,00 excl. BTW)
Seminar (inclusief borrel en diner) (€70,00 excl. BTW)
Feest (€35,00 excl. BTW) + consumptiekaart (€10,00 excl. BTW)

Early bird korting
Maak tot 1 september gebruik van de early bird korting. Je betaalt voor het Passe-partout ticket €90,00 ipv €100,00 en voor het Seminar-ticket €65,00 ipv €70,00.

Bij de Passe-partout en Feest tickets is een consumptiekaart verplicht. Indien je een ticket hebt voor alleen het Seminar is een consumptiekaart niet nodig.

Tijdens het registratieproces kan je ervoor kiezen het ticket en de consumptiekaart apart te betalen. Dit kan handig zijn als je de kosten voor de tickets kan doorzetten naar je kantoor, maar het kantoor niet voor de consumptiekaart wil betalen.

Let op! Betaling op factuur is tot 1 september 2021 mogelijk. Daarna is het enkel mogelijk om via iDeal te betalen.

Je blijft als deelnemer zelf verantwoordelijk voor de betaling van deelname, ook als je de betaling door jouw kantoor laat uitvoeren. Je ontvangt een bevestiging als de betaling door ons ontvangen is. Als de betaling ontbreekt dan dient deze aan de ingang per PIN te worden voldaan.

Vanwege het overweldigende enthousiasme voor het seminar moeten wij helaas de inschrijvingen voor het seminar en de passe-partout sluiten. Deelnemers die dit jaar verplicht Justitia zouden moeten bijwonen kunnen zich inschrijven op een reservelijst door een mailtje te sturen naar info@stichtingjustitia.nl. Gelukkig is er nog ruimte genoeg op het feest!

Pagina 1 van 5

Website by Webroots